Свабода і бесклапотнасць: AVC і Slavia стварылі новую гандлёвую марку дызайнерскай біжутэрыі
Liberte — гэта ўласная гандлёвая марка сеткі ювелірных крамаў Slavia, прадстаўленая эксклюзіўнай дызайнерскай біжутэрыяй. Нэйм, слоган, фірмовы стыль і стандарты афармлення розніцы для новага брэнда распрацавала агенцтва AVC.
Пявучая назва Liberte («свабода») гучыць па-французску вытанчана і адлюстроўвае сутнасць брэнда — свабода змяняцца і выбіраць уласны настрой. Розныя ўпрыгажэнні, розныя калекцыі і розны стыль: Liberte — гэта лёгкасць самавыяўлення. Слоган «Прыгажосць без межаў» адлюстроўвае гэтую ідэю.
Рукапісны летэрынг лагатыпа трансліруе бесклапотнае стаўленне да жыцця. Стылізаваная выява ластаўкі ўвасабляе свабоду, абнаўленне, палёт пачуццяў.
Фірмовы лавандавы колер сімвалізуе пяшчоту, рамантыку і творчы пачатак. Залаты дадае ззяння і адчування каштоўнасці — саміх упрыгажэнняў і звязаных з імі прыемных момантаў.
Канцэпцыя брэнда Liberte адлюстравана і ў афармленні гандлёвых кропак. Адкрытасць, светлыя колеры, натуральныя матэрыялы і функцыянальнасць — усе кажа пра лёгкасць, свабоду і прыгажосць.