Комплексны рэбрэндынг ювелірнай кампаніі Slavia
«Cлавiя» — буйная беларуская кампанія, якая рэалізуе ювелірныя вырабы ў нашай краіне. Гандлёвая марка вядома шырокім выбарам упрыгожванняў, дысконтнымі праграмамі і дэмакратычнымі цэнамі.
Заходнай кропкай для візуальнага абнаўлення паслужыла жаданне зрабіць куплю упрыгожванняў лёгкім і прыемным момантам жыцця (з эмацыянальнага і рацыянальнага пункту гледжання). А выкарыстанне этна-матываў і беларускай мовы асвяжыла ўспрыманне кампаніі і наблізіла яе да пакупнiкоў.
У рамках праэкта былi распрацаваны: пазіцыянаванне, візуальная ідэнтыфікацыя i новы стыль зносiн брэнда, дызайн прасторы магазiнаў і маркетынгавых матэрыялаў, брэндбук.